.

חיים ארוכים ובריאים

האלמנטים העיקריים המשפיעים על תהליך ההזדקנות והתפתחות מחלות; הגנטיקה הפונקציונאלית - אבחון השוני הגנטי, והשפעת אורח חיים בריא על התבטאות הגנים
הסדנה תתמקד בגורמים העיקריים להזדקנות מערכות הגוף - והטיפול בהם בראי הרפואה הפונקציונאלית:
באורח החיים היומיומי ובאלמנטים התזונתיים העיקריים המשפיעים ביותר על גורמים אלה.
בשמירה בריאה על חיוניות ופרודוקטיביות פיזית, חברתית, רגשית ומינית.
באלמנטים גנטיים המגבירים את הנטייה למות בטרם עת.
בטיפולים עדכניים לשיפור תוחלת החיים ואיכות החיים, בעזרת שאלונים המעניקים סדר עדיפויות לטיפול אינדיבידואלי.
בהימנעות מהתנהגויות וחשיפות סביבתיות הפוגעות בבריאות ארוכת טווח.
 

מה גורם לנו להזדקן?

בסדנה זו נלמד איזה אורח חיים וחשיפה סביבתית תומכים בניוון תאינו ובהזדקנות הרקמות של גופנו, מהם האלמנטים העיקריים המובילים לניוון ולזקנה ביולוגית וכיצד למנוע או לעצור אותם באמצעות תזונה ופעילות גופנית נכונה.
 

איך ניתן לשפר את איכות החיים ואת תוחלת החיים?

על פי המדע העדכני ביותר נלמד על דרכים לשיפור תוחלת החיים ואיכות החיים, תוך התמקדות במישור הבסיסי של אורח חיים נכון. נבין מהם המזונות שמוסיפים שנים של חיוניות לחיינו, מהם תוספי התזונה שמבטיחים שיפור בתוחלת החיים, כיצד נשמור על רעננות מינית ועל תפקוד מיני "צעיר" ונחשוף מיתוסים על מזונות פופולאריים בריאים כביכול - שמגבירים למעשה את התחלואה ואת ההזדקנות.
 

מה השפעתם של טיפולים הורמונאליים?

נעמיק בנושא ההורמונים והשפעתם, כולל הורמונים "מצעירים" שניתן לקחת אותם כתוספי תזונה ולא כזריקות יקרות. ונבין את התועלת והסיכונים הכרוכים בטיפולים הורמונאליים במינונים שונים. 
 

מהי גנטיקה פונקציונאלית?

בדיקות גנטיות לאבחון נטיות וחולשות גנטיות, וטיפול באמצעות שיפור ההשפעה הסביבתית והתזונתית על התבטאות הגנים שלנו. לאור בדיקות אלו נבין מהם הצעדים שעלינו לנקוט כדי למנוע פגיעה סביבתית, זיהומית ורעילה כדי לקדם את תוחלת החיים ואיכותם. נלמד כיצד לאתר את החולשות ואת המצבים הרפואיים בסדר עדיפויות נכון על מנת למקסם את הטיפול האישי.
 

מהי אפיגנטיקה?

בסדנה זו נבין מהי אפיגנטיקה וכיצד נוכל להפיק ממנה תועלת על מנת להימנע ממחלות שהיו עלולות לפגוע בנו באופן ספציפי ולקצר את חיינו (על סמך הרגישויות שלנו), כך שתוחלת החיים תעלה בעשרות שנים.
תמלול סדנת חיים ארוכים ובריאים

תמלול סדנת חיים ארוכים ובריאים

תמלול סדנת חיים ארוכים ובריאים   הסדנה התקיימה בתאריך … לרכישת הוידיאו של הסדנה יש ללחוץ כאן. לפרטים מלאים אודות ההסמכה לרפואה פונקציונאלית יש ללחוץ כאן.   ברשימת המשאבים לפציינט ניתן לקרוא היכן ניתן להשיג את תוספי התזונה ושאר המוצרים שמוזכרים במהלך הסדנה המומלצים ע"י ד"ר תל-אורן....

שאלות ותשובות מסדנת חיים ארוכים ובריאים

שאלות ותשובות מסדנת חיים ארוכים ובריאים

שאלה מהקהל: למה תוצאות הבדיקה הגנטית לפעמים מלוות ע"י המלצות המעבדה שסותרות את מה שאתה ממליץ עליו בסדנה (לדוגמה אכילת סויה). ד"ר תל-אורן: תוצאות הבדיקה הן לכשעצמן טובות ואמינות בלי קשר לפענוח הנלווה ולהמלצות הנלוות שבאות מהמעבדה בתדפיס התוצאות. הבדיקה הגנטית עצמה רק מצביעה על המבנה הגנטי...